Magnus.

Je nám ctí, že jsme součástí vzniku dalších čísel magazínu Magnus. Stát bok po boku Joachimu Dvořákovi, tvůrci unikátního a ušlechtilého obsahu časopisu, který inspiruje a kultivuje duši. Díky J&T Bance, že investuje do tohoto krásného projektu.

Sto.re

Skvělý a smyslů plný projekt u jehož zrodu jsme měli tu čest společně stát. Sto.re cirkulární spot → sběrné místo → recyklační obchod. Nový smyslů plný obchod s recyklovatelnými materiály a použitým zbožím. Držíme palce, ať projekt jede a zajímá čím dál víc lidí. Hlavně ty, kteří se potřebují zbavit nepotřebného nábytku a ty, kteří hledají originální nábytek v dobré cenové relaci.

BIC.

Hravý projekt pro plzeňský BIC, kdy k tvorbě komunikační linky posloužily známé české idiomy nazírané z BIC perspektivy. A u prezentací jsme se nasmáli. Děkujeme za příležitost a odvahu jít trochu za hranu běžné komunikace městských institucí. Kdo s BIC dělá, nic nezkazí.

Haptic.

Společně s Boq Architekti jsme byli u zrodu nového brandu. Nového pohledu na užitý design. U vzniku chytrého řešení do koupelny. Inovace v zavěšení, elegantní úložný systém, jednoduchý, moderní, mobilní, designový. Bez vrtání. Bez drátů. Bez zničených dlaždic. Bez nervů. Haptic. Be myshelf.

NBF.

Kdo má rád adrenalin, tak asi tuší. Kdo netuší, ať se staví na Poteplí u Unhoště a zažije to na vlastní kůži. Už jen sledování stojí za to. Skoky, polety, pády, rychlost, skill a odvaha. Netopýr Bike Fest - legendární bikový festival, pro který jsem letos vytvářeli vizuál i grafiky pro všechny komunikační kanály.

Wflow.

Kontinuální práce při tvorbě komunikace pro start-up Wflow, který posouvá účetnictví do budoucnosti. Jednoduše, rychle, online. Protože staré účetnictví patří do muzea. Budoucnost je wflow. Na eventech, veletrzích, v digitalu. Všude je příležitost oslovit nové firmy a být pro ně trochu cool.

Vilgain.

Působivá vizuální prezentace značky Vilgain, kterou jsme připravili ve spolupráci s Koncept 6. Logo hraje barvami a vítá zákazníky v nově otevřeném Vilgain Health Store v Karlíně.

My Tea.

Rychlá realizace pro značku Rauch a její ledové ovocné osvěžení My Tea. Inspirativní spolupráce se studenty středních škol, se kterými jsme tvořili pro český a slovenský trh. A zjistili jsme jediné. V jednoduchosti je často ta největší síla. A ledový čaj je prostě ledový čaj.

FVE Solutions.

Naše první spolutvorba s AI. Strategická práce a pilotní vánoční kampaň. Abychom i na konci roku měli energii na rozdávání.

Karlín.

Ke 25. výročí J&T Banky jsme připravili velkorysý knižní projekt Karlín. Slogan J&T Banky Vše začíná potkáním dostává knihou další rozměr. Kniha Karlín s podtitulem Od průmyslového předměstí po moderní pražskou čtvrť mapuje a popisuje zásadní místa této unikátní pražské čtvrti, skrze rozhovory s lidmi, kteří se v ní dennodenně potkávají.

Potkání.

Pro našeho klienta J&T Banku jsme pomáhali vdechnout život kampani z dílny Yinachi Vše začíná potkáním. Stojíme za finálními formáty pro OOH i DIGI kampaň a pracujeme také pro partnerské akce banky.

Hannah.

Kvalitní české outdoor oblečení a vybavení, které je připraveno zvládnout jakýkoliv cíl. Je vytvořeno tak, aby svou funkčností pomohlo dosáhnout každého cíle. Nabízí funkci a maximální komfort pro nejnáročnější cesty. My pro Hannah připravujeme kampaně, stojíme za celým rebrandingem a společně hledáme nové příležitosti. Outdoor nás baví.

Eduzměna.

Český vzdělávací systém potřebuje změnu. Proto vznikl Nadační fond Eduzměna. Pracuje na změně, jak u nás učíme. Pomáhá svým know-how a odbornými lidskými kapacitami. My jim zase pomáháme formovat myšlenky a tvořit vizuální svět. Naším společným cílem je, aby všechny děti u nás se učily naplno, s radostí, s rovnými šancemi.

Keen.

Líbí se vám myšlenka prvního cirkulárního obuvnického obchodu v ČR? Pro značku KEEN jsme připravili projekt RE.KEEN. Boty KEEN vydrží mnoho let a zaslouží si dostat ještě druhou šanci. Keen vrací boty do oběhu a my jsme u toho.

See the Components